Faktura på kommunale eiendomsavgifter

Informasjon om ulike alternativer for deg

Dersom du i banken din har sagt «ja takk alle/automatisk e-faktura» på e-faktura vil du få fakturaen i nettbanken.

Avtalegiro er det ingen endring på.

Dersom du ikke har e-faktura avtale, vil vi sende til Vipps, dersom du har avtale om å motta faktura der.

Neste valg er til digital postkasse/digipost

Deretter å sende til e-postadressen din, dersom denne er lagret i kundeopplysningene dine hos oss.

Dersom du ikke har noe av dette, vil fakturaen komme i posten. Det vil da ikke være giroblankett på, slik som tidligere.  De av våre kunder som bruker brevgiro må derfor fylle ut giroen selv.

Dersom du ønsker å se kopi av fakturaene dine eller søke om betalingsutsettelse, kan du gå inn på www.hol.kommune.no  "Min side" (øverst på siden). Logg deg inn på "Mine fakturer".

For firmaer: De som pr i dag kan motta EHF-faktura vil ikke merke noen endringer.

Dersom dere har aktivert «ja takk alle» eller «automatisk e-faktura» i nettbanken vil dere få den som e-faktura

De som pleier få regning i posten vil få dette, men det vil da ikke være giroblankett på denne.

Dersom du ikke kan motta faktura digitalt (EHF/e-faktura), kan du få fakturaen på e-post. Send da en mail til regnskap@hol.kommune.no så registrerer vi e-postadressen din.

Oppdeling av fakturaer

Vil du dele opp faktura på kommunale gebyr?