Kontakt oss Ledige stillinger Min side

Kontakt oss

Ring oss

Telefon: 32 09 21 00

Telefonen betjenes mandag til fredag kl. 09.00-15.00.

Åpningstider i jula
Romjula: kl 09.00-15.00
Julaften og nyttårsaften stengt

Åpningstider i påsken
Mandag og tirsdag: kl 09.00-15.00

Vakttelefoner


Skriv til oss 

Skriftlige henvendelser til kommunen, inkludert e-post, er som hovedregel offentlige.

Send derfor ikke post til kommunen med informasjon som du ikke ønsker skal bli allment kjent da det er mulig å be om innsyn i korrespondansen. Henvendelsen blir jornalført på en sånn måte at den ikke røper taushetsbelagte opplysninger.

 

Postadresse

Hol kommune, Ålmannvegen 8, 3576 Hol.

Vil du ha et skriftlig svar, må du oppgi navn og ordinær postadresse.

 

E-post

E-post: postmottak@hol.kommune.no

For å unngå forsinkelse eller at e-posten kommer bort, er det viktig at e-post sendes til vårt postmottak, ikke til saksbehandlere.

Dokumenter som sendes elektronisk til kommunen, skal være i PDF-format. Dette er for å sikre at de er arkivverdige.

Konverter til PDF med Microsoft Word:

  • Åpne dokumentet i Microsoft Word
  • Klikk på «Fil» > «Lagre som»
  • Velg «PDF» fra filformatlisten og klikk «Lagre»

Konverter til med PDF-programvare:

  • Installer en PDF-programvare som Adobe Acrobat Reader
  • Åpne dokumentet i programvaren 
  • Velg alternativet for å lagre eller eksportere som PDF

 

eDialog

Send post på en sikker måte 


Besøk oss 

Servicetorget hjelper deg gjerne med dine spørsmål, og er bindeleddet mellom deg og fagpersonene i kommunen.

Besøksadresse
Hol kommunehus, Ålmannvegen 8, 3576 Hol.

Åpningstid
Mandag til fredag kl: 09.00 – 15.00.

Åpningstider i jula
Romjula kl: 09.00-15.00
Julaften og nyttårsaften stengt.

Åpningstider i påsken
Mandag og tirsdag kl: 09.00-15.00


Møter med saksbehandler avtales på forhånd.

Finn en ansatt

Oversikt over ansatte

Meld feil

Med innbyggerappen Civis og tjenesten «Innbyggermelding» kan du enkelt melde fra om blant annet mørke gatelys, hull i veien og manglende brøyting. Feilmeldingene sendes direkte til fagfolk, og du kan enkelt følge sakens status i appen.

Kom i gang med Civis Innbyggermelding.

Vakttelefoner

Når du får digital post fra oss

Har du fått en sms eller e-post med varsel om post fra Hol kommune? Da har vi sendt et brev til din offentlige digitale postkasse.

Brev til privatpersoner
Når vi har sendt post til deg henter du posten via Altinn, alternativt e-Boks eller Digipost om du har valgt en av disse som din digitale postkasse.

Hvis det går mer enn to dager før du har lastet ned brevet fra din innboks i Altinn, blir det skrevet ut på papir og sendt deg i vanlig post. Hvis du har valgt Digipost eller e-Boks, vil det ikke bli skrevet ut og sendt deg i vanlig post.

Brev til virksomheter eller organisasjoner
Når vi sender post til virksomheter vil det ligge en lenke til brevet i virksomhetens innboks i Altinn.

Virksomheten får varsling på SMS/e-post om at det ligger brev fra Hol kommune i meldingsboksen. Denne varslingen sendes til kontaktinformasjonen du har registrert i virksomhetens profil i Altinn.

Les om roller og rettigheter i Altinn

Du vil kun motta brevet digitalt.

Hjelp til digital post
Kontakt Altinn brukerservice om du trenger hjelp til innlogging, navigering, delegering eller annet knyttet til bruk av Altinn.

Faktura, adresse og referansenummer

Fakturaer til Hol kommune skal som hovedregel sendes i EHF-format.
Elektronisk adresse er 944 889 116.
Merk fakturaen med etat/avdeling og fakturareferanse.

Papirfaktura skal enten sendes med e-post til regnskap@hol.kommune.no eller sendes i posten til
Hol kommune
(Etat/avdeling)
Ålmannvegen 8
3576 Hol

Bank-kontonummer 2333 07 01145

Kommunenummer 3330

Organisasjonsnummer 944 889 116 

Oversikt over fakturareferanser (PDF)

Tjenestebeskrivelse for kontakt med kommunen

Formål med tjenesten

Det skal være enkelt å kontakte og få informasjon fra Hol kommune.

Hvem kan få tjenesten/målgruppe

Alle

Tjenestens innhold

Du kan kontakte eller få informasjon fra Hol kommune på følgende måter:

E-post: postmottak@hol.kommune.no

Telefon:  3209 2100

Brev: Hol kommune, Ålmannvegen 8, 3576 Hol

Besøk:  Servicetorget på kommunehuset i Hol, Ålmannvegen 8.

Sosiale medier: Melding til innboksen på facebooksiden vår

Hjemmeside: www.hol.kommune.no

Hva du kan forvente av oss

  • At du får korrekt og raskt svar fra Hol kommune
  • Informasjon på nettsidene skal være oppdatert
  • At vi følger offentlighetsloven og forvaltningsloven

Hva vi forventer av deg

  • At du tar kontakt med kommunen om det er noe du lurer på
  • At du oppgir nok og korrekt informasjon, slik at vi kan gi deg et godt svar

Praktiske opplysninger

Du velger selv hvilken måte du ønsker å kontakte oss på.

Saksbehandlingstid (maksimumstid for svar på henvendelser):

Vi ønsker å svare deg raskest mulig.

Klage

Dersom vi ikke svarer deg på henvendelsen din, kan du sende en e-post til Hol kommune:

postmottak@hol.kommune.no

Ansvarlig for tjenesten

Alle ansatte i Hol kommune

Dato oppdatert

24.04.2024