Oversikt over krisetiltak for næringslivet

I en tid preget av økte strømpriser, pandemi, krig og klimaendringer ønsker kommunen å sikre god informasjonsflyt om statlige og kommunale tiltakspakker.

Oversikt over regjeringens tiltakspakker for å håndtere de økonomiske konsekvensene av koronautbruddet:

Skatteetaten - tiltakspakker

Kompensasjonsordning for næringslivet

Gå til kompensasjonsordning.no

På NAV sine nettsider for bedrifter/arbeidsgivere finnes informasjon vedrørende koronaviruset:

NAV bedrift - koronaviruset

Telefon til NAV for arbeidsgivere: 55 55 33 36

Hallingdal Næringshage

Dersom du trenger råd og veiledning i en vanskelig situasjon – ikke nøl med å ta kontakt. Hallingdal Næringshage kan bistå med hjelp til blant annet å:

Hjelp til å finne fram i virkemiddelapparatet, regelverket og endringene som skjer.

Være en sparringspartner rundt mulige kompetansetiltak eller utviklingsprosjekter som kan prioriteres i denne situasjonen.

Tips, informasjon og kontaktinformasjon til Hallingdal Næringshage finner du på deres nettsider:

Hallingdal Næringshage

Hallingdal Etablerersenter

Etablerersenteret har god kunnskap om virkemiddelappartet og det å drive virksomhet.
Ta kontakt dersom du har behov for rådgiving.

Hallingdal Etablerersenter