Hol kommune

Nasjonalparkkommunen

Min side  Kontrast   English    Kart   Nettstedskart   Tekststørrelse   Kontakt oss

Har du spørsmål eller trenger du å snakke med noen?

Har du spørsmål?

Kommunene i Hallingdal har opprettet en egen telefonlinje for spørsmål om Covid-19 (Koronaviruset).

Telefonen er bemannet av helsepersonell, mandag til fredag  09.00-15.00
Direktenummer er 32 08 50 50. Det vil også være et eget tastevalg når du ringer legekontoret ditt.
Telefonen er forbeholdt innbyggere i kommunene i Hallingdal.

Koronatelefonen vil kunne besvare spørsmål rundt mulig smitte, karantenespørsmål og spørsmål rundt testing.

 

Nasjonal informasjonstelefon 815 55 015. Åpen hverdager 08.00-18.00. I helg 10.00-16.00.

 

Dersom du har alvorlige sykdomstegn skal du alltid ringe legevakt 116 117 eller 113. 

 

Trenger du noen å snakke med? 


Har du bekymringer, søvnvansker eller vanskelige tanker knyttet til koronasmitte og trenger noen å snakke med?


Psykisk helsetjeneste i Hol kommune
har opprettet en telefon som du kan kontakte.Telefonen er bemannet mandag til fredag kl. 08.00 – 15.30, og nummeret er 95 98 64 22.   


Mental helse har døgnåpen hjelpetelefon, og kan nås på nummeret 116 123.

 

Chat med fagpersoner om din psykiske helse

Kommunene i Hallingdal har opprettet en anonym chattelinje i forbindelse med Covid-19 situasjonen.

Dette er et tilbud til deg som ønsker støtte og råd for å håndtere egen eller andres psykiske helse bedre. 

Du kan stille oss spørsmål som angår deg, barna dine, eller noen du ønsker å hjelpe.

På denne chatten kan du på en trygg måte snakke med en fagperson fra kommunen. Vi har taushetsplikt. Du spør anonymt, og får svar fra en av oss som til daglig jobber med å fremme psykisk helse.

Chatten er gratis, og vi behandler dine data i henhold til GDPR og personvern.

Det kan oppstå kø, men du blir stilt i et køsystem og kommer i kontakt med en av våre fagpersoner så fort det blir ledig linje. 

Chatten betjenes:

Mandag til fredag fra kl 09.00- 15.00

Lørdager fra kl 15.00-18.00